- Będzie z nim można porozmawiać o świadczeniach chorobowych za okres kwarantanny i izolacji czyli jakie świadczenia z ubezpieczenia chorobowego wtedy przysługują - mówi Anna Szaniawska, regionalny rzecznik prasowy ZUS w Małopolsce. Zainteresowani dowiedzą się też w jaki sposób otrzymać zasiłek chorobowy lub wynagrodzenie za czas choroby. Będzie można również się dowiedzieć o nowej funkcjonalności na Platformie Usług Elektronicznych.
Sprawdź czego jeszcze będzie można się dowiedzieć podczas dyżurów telefonicznych organizowanych przez oddział ZUS w Tarnowie
- jakie świadczenia z ubezpieczenia chorobowego przysługują za okres kwarantanny i izolacji,
- w jaki sposób udokumentować kwarantannę i izolację do wypłaty świadczeń w razie choroby lub opieki,
- o nowej funkcjonalności na Platformie Usług Elektronicznych - informacja o kwarantannie lub izolacji na profilu ubezpieczonego i płatnika,
- jakie warunki należy spełnić, aby skorzystać z dodatkowego zasiłku opiekuńczego,
- jak starać się o dodatkowy zasiłek opiekuńczy.
Eksperci będą dyżurować w dwa kolejne wtorki, czyli 17 i 24 listopada, w godz. 10.00 – 14.00. Aby skorzystać z ich wiedzy wystarczy zadzwonić pod numer telefonu 14 632 76 73.