- To takie wyjście na przeciw oczekiwaniom mieszkańców i ich sugestiom - mówi Dorota Kunc z Urzędu Gminy Tarnów. Ma im ułatwić i usprawnić proces nabywania biletów okresowych oraz tak zwanych m-kart upoważniających do korzystania z komunikacji gminnej bez konieczności kupowania biletu na przejazd u kierowcy. Szacujemy, że punkt obsługi klientów w nowej lokalizacji, nawet dwukrotnie skróci czas oczekiwania na załatwienie swoich spraw.
Polecany artykuł:
Punkt Obsługi Klienta gminnej komunikacji w nowej siedzibie
Punkt obsługi klientów gminnej komunikacji w nowej siedzibie zacznie działać od soboty 9 stycznia 2021 roku. Będzie czynny tak jak do tej pory, czyli od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 16.00, oraz w soboty w godz. 9.00 – 14.00. Docelowo mieszkańcy będą obsługiwani na dwóch stanowiskach. Przypomnijmy, zostanie on przeniesiony z ulicy Pułaskiego 7, do budynku dworca autobusowego w Tarnowie przy ul. Dworcowej 1 (parter budynku).
Bilety jednorazowe u kierowcy
Bilety jednorazowe nadal można kupić tylko u kierowcy po wejściu do autobusu. Natomiast bilety miesięczne i tak zwane m-karty, czyli specjalne karnety wieloprzejazdowe będą dostępne właśnie w nowej siedzibie punktu obsługi klienta. Rozkłady jazdy i cennik biletów są dostępne na stronie Urzędu Gminy Tarnów. Można też kontaktować się z referatem gospodarki komunalnej Urzędu Gminy Tarnów pod numerami telefonów 14-688–01–42 i 14-688–01–43 lub bezpośrednio z biurem przewoźnika 516 865 266.
Jesteś świadkiem ciekawego zdarzenia w waszej okolicy? A może chcesz poinformować o trudnej sytuacji w Twoim mieście? Czekamy na zdjęcia, filmy i gorące newsy! Piszcie do nas na: [email protected]!