Dostępne są na niej wszystkie niezbędne informacje, dotyczące załatwienia spraw zarówno metodą tradycyjną, jak i drogą elektroniczną. Nowa strona podzielona jest na trzynaście działów.
- Dokumenty i dane osobowe, edukacja, kierowcy i pojazdy, meldunek i wybory, nieruchomości, organizacje pozarządowe, podatki, praca i biznes, rodzina i małżeństwo, sport, środowisko, wojsko i bezpieczeństwo oraz zdrowie i ubezpieczenie społeczne - wylicza Janusz Różycki z wydziału informatyzacji urzędu miejskiego.
W każdym z działów dostępne są informacje dotyczące szczegółowego opisu spraw załatwianych przez poszczególne wydziały Urzędu Miasta Tarnowa oraz wzory formularzy do wydrukowania lub wypełnienia.
- Oczywiście nie możemy zapominać o osobach starszych, które nierzadko nie potrafią korzystać z usług w formie on-line. W przypadku konieczności odwiedzenia urzędu, znaleźć tam można także numery telefonów oraz adresy mailowe, potrzebne do ustalenia terminu wizyty w magistracie – dodaje Janusz Różycki.
Polecany artykuł:
Nową przydatną zakładkę możecie odnaleźć wchodząc TUTAJ