Zakładka eUrząd

i

Autor: Łukasz Grygiel Zakładka pomaga załatwić wiele spraw nie wychodząc z domu

Wszystko w jednym miejscu. Powstała zakładka „eUrząd”. Komu się przyda?

2020-11-05 9:20

Wszystko w jednym miejscu - taką zasadą kierowali się informatycy tworząc na miejskiej stronie przydatną zakładkę „eUrząd”. Systematyzuje ona sprawy urzędowe oraz podpowiada jak bezpiecznie i wygodnie załatwić sprawę bez konieczności osobistej wizyty w Urzędzie Miasta. W eska Tarnów sprawdzamy, jakie informacje można znaleźć w zakładce.

Dostępne są na niej wszystkie niezbędne informacje, dotyczące załatwienia spraw zarówno metodą tradycyjną, jak i drogą elektroniczną. Nowa strona podzielona jest na trzynaście działów.

- Dokumenty i dane osobowe, edukacja, kierowcy i pojazdy, meldunek i wybory, nieruchomości, organizacje pozarządowe, podatki, praca i biznes, rodzina i małżeństwo, sport, środowisko, wojsko i bezpieczeństwo oraz zdrowie i ubezpieczenie społeczne - wylicza Janusz Różycki z wydziału informatyzacji urzędu miejskiego.

POSŁUCHAJ. Mówi Janusz Różycki szef wydziału informatyzacji

W każdym z działów dostępne są informacje dotyczące szczegółowego opisu spraw załatwianych przez poszczególne wydziały Urzędu Miasta Tarnowa oraz wzory formularzy do wydrukowania lub wypełnienia.

- Oczywiście nie możemy zapominać o osobach starszych, które nierzadko nie potrafią korzystać z usług w formie on-line. W przypadku konieczności odwiedzenia urzędu, znaleźć tam można także numery telefonów oraz adresy mailowe, potrzebne do ustalenia terminu wizyty w magistracie – dodaje Janusz Różycki.

Nową przydatną zakładkę możecie odnaleźć wchodząc TUTAJ

Kolorowy Tarnów. Park ozdobiło dwa tysiące chryzantem

QUIZ. Pytania za 500 zł w "Milionerach"! Sprawdź, czy przeszedłbyś dalej!

Pytanie 1 z 10
Znak R w kółku spotkamy na produktach?