Nowe logo Pepsi. Nawiązuje do stylistyki z lat 90-tych
Pepsi z okazji 125. rocznicy swojego istnienia zmienia logo. Kultowa marka, która od początku swojej działalności stara się podążać za trendami panującymi w popkulturze i wychodzić na przeciw oczekiwaniom konsumentów, tym razem powraca do stylistyki z lat 90-tych. Nowy logotyp jest oczywiście wierny reprezentatywnym barwo, na które składają się czerwone, białe i niebieskie paski. Kluczową modyfikacją jest natomiast umieszczenie napisu „Pepsi” wewnątrz „globusa”, w centralnej części planszy, na białym pasku. Odświeżona czcionka jest czarna i pogrubiona. Mocno wyeksponowane litery z pewnością wpłyną na widoczność napisu.
Polecany artykuł:
Pepsi zaprezentowało nowe logo i wizualizację marki we wtorek, 28 marca 2023 roku. Odświeżona wersja kultowego „globusa” zostanie wprowadzona w Ameryce Północnej jesienią bieżącego roku. Natomiast konsumenci z pozostałych kontynentów będą musieli uzbroić się w cierpliwość. Nowy logotyp zadebiutuje na świecie dopiero w 2024 roku.
Jesteś świadkiem ciekawego zdarzenia w waszej okolicy? A może chcesz poinformować o trudnej sytuacji w Twoim mieście? Czekamy na zdjęcia, filmy i gorące newsy! Piszcie do nas na: [email protected]