Modernizowany był odcinek o długości 440 metrów. Wszystko to od skrzyżowania z ul. Przemysłową do skrzyżowania z ul. Fabryczną i Strusińską. Zakres prac był naprawdę spory.
- Obejmował wymianę podbudowy i nawierzchni jezdni, chodników i zatok autobusowych po obu stronach ulicy. Od pewnego czasu wygodniej i bezpieczniej poruszają się tamtędy rowerzyści. Po północnej stronie ulicy latarnie uliczne zostały przesunięte poza ciąg pieszo-rowerowy. Sam chodnik został częściowo poszerzony – relacjonuje Artur Michałek, z Zarządu Dróg i Komunikacji.
Odpowiednio oznaczone zostały również wjazdy do posesji. Dodatkowo czerwona kostka sygnalizuje pierwszeństwo rowerzystów. W najbliższych dniach można jeszcze spodziewać prac w ramach innego kontraktu. Chodzi o wdrażanie tzw. inteligentnego systemu transportowego. Prace będą odbywać się bezpośrednio przy samym skrzyżowaniu z ul. Przemysłową.
Prace na ulicy Krakowskiej pochłonęły ponad 3 miliony złotych. Połowa tej sumy pochodzi z dofinansowania z Funduszu Dróg Samorządowych dla Województwa Małopolskiego.