Na potrzeby kampanii powstała strona internetowa, gdzie dostępne są wszelkie informacje na temat miejsc i zabytków wartych odwiedzenia, noclegów, tras rowerowych czy produktów lokalnych.
- Jednym z głównych działań jest telewizyjna kampania spotowa zapraszająca do Tarnowa. To ponad 600 trzydziestosekundowych spotów filmowych emitowanych na prawie 30 kanałach T. To m.in. m.in. Discovery Chanel, Discovery Science, Discovery Life, National Geographic, Canal +, Puls 2, Metro, TVN Turbo, Food Network, TTV, Paramount Chanel – mówi Maria Zawada-Bilik z wydziału komunikacji społecznej urzędu miasta.
Dodatkowo w mediach społecznościowych cyklicznie prezentowane będą filmowe wizytówki Tarnowa, w których nie zabraknie wypowiedzi osób silnie związanych z miastem. W kampanię chętnie zaangażowali się przedstawiciele m.in. instytucji kultury oraz branż hotelarskiej i gastronomicznej, którzy zachęcają do skorzystania ze swoich ofert.
- Kampania skierowana jest do osób, które chcą spędzić wakacje w klimatycznym miejscu, mieście atrakcyjnym turystycznie, ale i bezpiecznym. Tarnów to bowiem nie tylko miasto obfitujące w skarby kultury i architektury, ale także miejsce dogodne do uprawiania aktywnych form turystyki, w tym tak popularnej ostatnio turystyki rowerowej i ekoturystyki – dodaje Maria Zawada-Bilik.
Twórcy kampanii polecają zwiedzić m.in. najpiękniejszy w Polsce dworzec kolejowy, najstarsze muzeum diecezjalne czy wyjątkowe renesansowe pomniki nagrobne w tarnowskiej katedrze.
Więcej o atrakcjach Tarnowa i regionu przeczytacie wchodząc TUTAJ