Dyrekcja zaleca korzystać ze świadczeń medycznych po wcześniejszym kontakcie telefonicznym i decyzji lekarza o zasadności tej wizyty. Wszyscy pacjenci wchodzący do przychodni zostają poddani wstępnej kwalifikacji chorych.
- Pacjent, który po wywiadzie i pomiarze temperatury będzie miał oznaki jakiejkolwiek infekcji zostanie odesłany oraz poinformowany o konieczności skonsultowania się telefonicznie ze swoim lekarzem POZ - mówi szef placówki Jarosław Kolendo.
Lekarz udzielający porady telefonicznej na podstawie przeprowadzonego wywiadu medycznego i oceny stanu zdrowia pacjenta ma możliwość wystawienia skierowania, e-recepty czy też zwolnienia lekarskiego.
– Opracowaliśmy specjalny poradnik, który pomoże pacjentom odnaleźć się w tej nowej rzeczywistości. Zawiera on najbardziej aktualne informacje pomagające poruszać się w systemie opieki zdrowotnej – dodaje Jarosław Kolendo.
Poradnik pacjenta można znaleźć KLIKAJĄC TU